wtorek, 15 września 2015

TAG: MOM

Pytania kieruje się do mamy i do siebie.
1. Co lubiłem robić, gdy byłem mały?
2. Jakim byłem dzieckiem?
3. Jaki jestem teraz? Czy coś się zmieniło?
4. Z czego mama jest ze mnie najbardziej dumna?
5. Czy wspierasz mnie w tym co robię?
6. Jak widzisz mnie za  10 lat?
7. Gdybyś mogła nadać mi inne imię jakie by ono było?
8. Jak nazywałaś mnie kiedy byłem mały?
9. Co byś chciała we mnie zmienić?
10. Jakie jest Twoje zdanie na temat mojego blogowania/vlogowania?
11. Macie dobry kontakt ze sobą?
12. Jesteście w relacji mama-córka/syn czy bardziej przyjacielskiej?
13. Czego sobie zazdrościcie? 
14. Jakie są Wasze wspólne zainteresowania?
15. Jaka jest różnica wieku między Wami?
16. Czym zajmujecie się na co dzień?
17. Współpracujecie?
18. Co Was łączy oprócz genów?
19. Jak na siebie mówicie?
20. Czego w sobie nie lubicie?

Pytania tylko do mamy:
1. Ile masz lat?
2. Jakie są Twoje zainteresowania?
3. Ile chciałabyś mieć dzieci?
4. Kim chciałabyś być z zawodu?
5. Ulubiony kolor?
6. Co chciałabyś w sobie zmienić?
7. Co robisz w wolnym czasie?

Zachęcam do odpowiedzi nie tylko na swoich blogach/kanałach ale również w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz