wtorek, 15 września 2015

TAG: BOYFRIEND/GIRLFRIEND

1. Gdzie się poznaliście?
2. Ile jesteście razem?
3. Gdzie była pierwsza randka?
4. Jakie było Twoje pierwsze wrażenie o mnie?
5. Na co najpierw zwróciłeś uwagę w wyglądzie?
6. On/ona siedzi przed telewizorem, co jest na ekranie?
7. Kiedy poznałeś moją rodzinę?
8. Czy mamy jakieś wspólne tradycje?
9. O co najczęściej się kłócimy?
10. Co najczęściej oglądam w internecie?
11. Czy mam jakieś dziwne obsesje?
12. Jeśli coś kolekcjonuję to co to jest?
13. Jaki rozmiar buta noszę?
14. Kiedy wychodzimy coś zjeść to co zamawiam do picia?
15. Z czym najczęściej jem kanapki?
16. Co mógłbym/mogłabym jeść codziennie?
17. Mój ulubiony kolor?
18. Czego nie lubię do jedzenia?
19. Mój ulubiony rodzaj muzyki?
20. O czym najczęściej dyskutujemy?
21. Kto rządzi w związku?
22. Mój kolor oczu?
23. Mój najlepszy przyjaciel?
24. Mój ulubiony zespół sportowy?
25. Jakie sporty uprawiam?
26. Rzecz, której nigdy bym nie zrobił/a?
27. Jaki mam talent?
28. Gdybym mógł/mogła żyć wszędzie to gdzie by to było?
29. Na co przeznaczam bardzo dużo mojego czasu?
30. Jakie jest moje ulubione zajęcie?

Zachęcam do odpowiedzi nie tylko na swoich blogach/kanałach ale również w komentarzach :)

1 komentarz: