wtorek, 15 września 2015

TAG: MÓJ PIERWSZY RAZ

1. Czy rozmawiasz jeszcze ze swoją pierwszą miłością?
2. Jakby był Twój pierwszy napój alkoholowy?
3. Jaka była Twoja pierwsza praca?
4. Jaka była pierwsza osoba, która do Ciebie dziś napisała?
5. Jaka była pierwsza osoba, o której dziś pomyślałeś?
6. Gdzie po raz pierwszy leciałeś samolotem?
7. Gdzie po raz pierwszy zostałeś na noc?
8. Kto był pierwszą osobą, z którą dziś rozmawiałeś?
9. Co było pierwszą rzeczą, jaką dzisiaj zrobiłeś?
10. Kogo koncert był Twoim pierwszym?
11. Pierwsza złamana kość?
12. Pierwszy piercing?
13. Pierwsze państwo za granicą, do którego pojechałeś?
14. Film, który pierwszy przychodzi Ci do głowy?
15. Pierwsza uwaga w dzienniczku?

Zachęcam do odpowiedzi nie tylko na swoich blogach/kanałach ale również w komentarzach :)

1 komentarz:

  1. 1. Nie
    2. Szampan albo piwo, nie pamiętam
    3. Nie mam
    4. Mama
    5. Bohater książki xD
    6. Grecja
    7. O bosz xDD U babci chyba ale nie mam pojęcia
    8. Siostra
    9. Ubrałam się xD
    10. Nie mam
    11. Nie mam
    12. Nie mam
    13. Białoruś
    14. Yyyy Harry Potter? XD
    15. Nie pamietaam XD

    OdpowiedzUsuń