wtorek, 15 września 2015

TAG: MÓJ ZWIERZĘCY PRZYJACIEL

1. Jak nazywa się Twój zwierzak?
2. Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy?
3. Jak długo jesteście razem?
4. W jaki sposób znalazł się on u Twojego boku?
5. Ile ma lat?
6. Jakie są dziwactwa Twojego przyjaciela?
7. Jakie masz z nim relacje?
8. Jakie masz najfajniejsze wspomnienie związane z Twoim zwierzakiem?
9. Jak przezywasz swojego zwierzaka?
10. Czy jest coś, co Cię w nim denerwuje?

Zachęcam do odpowiedzi nie tylko na swoich blogach/kanałach ale również w komentarzach :)

2 komentarze:

  1. 1. Sasza
    2. Jest to Kot, rasy Europejskiej.
    3. Dwa lata <3
    4. Urodził się w mojej stajni, a ja znalazłam go porzuconego przez kotkę i zaopiekowałam się nim gdy miał dwa tygodnie.
    5. Dwa lata.
    6. Um.. ssie wszystko co miękkie i miłe, bo przypomina mu mamę.
    7. Kochamy się xD
    8. Gdy karmiłam go wraz z jego siostrą z butelki.
    9. O boże... dużoo tego np. Saszka, Dziubdziuś, Maluś, Kłaczek, Tłitłaczek, Kłaczkołaczek, Frupciak itd. XDDDD
    10. Nie <3

    OdpowiedzUsuń